Blogbyirosh- Kızlar 2 isim düşünüyoruz. Eşim Alin ben Lina ismini beğeniyorum.. Sizce Alin Lina nasıl? soy ism Alten.. Bunun dışında Asel ismini düşündk fakat çevremizde çok duyunca vazgeçtik. Parla ismini de düşündük.
Tmtugbaa Soyisminizle söylenmesi zor gibi benim bile söylerken dilim dolandı😂 parla ve asel ismi güzel alin ve lina da güzel fakat birlikte söylenmesi zor