7+2 haftalık hamileyim. Haftalardır hiçbir şey yiyip içemiyorum. Canım bir sürü şey istiyor pasta börek vs ama midem bulanacak korkusuyla yiyemiyorum. Eşim asker 1 ay tunceliye göreve gitti beni de ailemin yanına bıraktı. Köy yerindeyim yapacak hiçbir şey yok zaten halsizim yatmaktan başka da birşey yapamıyorum. İçimden sürekli ağlamak geliyor kendimi tutamıyorum. Hep böyle mi olacak artık eskisi gibi olmayacak mı her şey diye kafama takıyorum. Bazen ben çocuğuma nasıl bakicam nasıl buyutucem diye ağlıyorum çok bunaldım😔