Hayırlı akşamlar acaba ben gibi bu haftalarda olanlar bebek hareketleri ni hissetmeye başladı mı nasıl hissettiriyor nasıl birşey oluyor sık idrara çıkıyor musunuz bende böyle ayağa kalkinca sanki kaşık bölgem den birşey asılıyor gibi oluyor sizdede oluyor mu