Gebelikte hiçbir leke normal değildir yok yerleşme yok bilmem ne olmayadabilir sen hastaneye git kesinlikle belki düşük olabilir Allah korusun benim de yeni leke oldu erken doğum riskim var ve iğne kullanıyorum nasıl leke olursa olsun hastaneye gir direk