sefmed rabbim herşeyin en iyisini bilir cnm benim 5.gebeligim ilk dogumumda ne pıhtılaşma yasadan ne iğne ilaç hiç bişey veren Mevla koşulsuz da veriyor sonrasında hep düşük oldu ve pıhtılaşma çıktı şimdi iğne ve aspirin kullanıyorum ayrıca progestan da fitil olarak sabah akşam 25haftakok oldjk çok şükür ama ayrıntılı ultrason da çentik var dediler damarda akan akımı yavasmos buda bebeğin kilosunh etkilermis ama doktorum genişlemehe başlamış damar dedi ve zaten kan sulandırıci kullanıyoruz yapacak başka bişey yok dedi sağlıklı sıhhatli olsunlar inşallah rabbim herseyi hakkıyla bilendir 🤲