mekselinaa Kızlar çok şükür bebeğin gelişimi iyi ama karnım sanki 30 haftalık gibi değil mesela burada görüyorum göbek postları benimki öyle değil gibi geliyor bazen endişe ediyorum sorunmu var acaba diye birde benim göbek deliğim dışarı çıkmadı neden olabilir
Zeynep_Sedat mekselinaa iç karnın vardır bence bu sorun değil olsa doktor söylerdi. Göbek deliğim benm de çıkmadı aksine içene girdi iyice. 30 haftalık hamileyim..
Elfsenack mekselinaa bence bebeğin kilo ve boyu iyiyse göbeğinizin boyu önemli değil çünkü ben 24 haftalığım bazen hiç belli olmuyor ama geçen doktor 450gr bebeğin gelişimi iyi dedi
Churcill mekselinaa 37. haftadayım benim de göbek deliğim dışına çıkmadı 😂 sadece gergin duruyo. Zaten göbeğim de aman aman yok. Göbek deliğinin dışarı çıkması fıtıktan oluyomuş galiba öyle görmüştüm instada. Bebişin kilosu normalse göbeğin bi önemi yok
mekselinaa Zeynep_Sedat Benimde içine girdi korktum o yüzden bakıyorum bazi annelerin dışarı atmış benim yok olmuyor öyle 🙄😂
mekselinaa Elfsenack Benimde çok şükür gelişimi iyi ama bazen düşünüyorum korkuyorum diyorum ya bir sağlık sorunu varsa falan evham yapiyorum galiba
G12s_18 Ben 39 haftalık hamileyim anca sizinki kadar var göbeğim bebiş sağlıklı olsun da iç karnınız geniştir
mekselinaa G12s_18 Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız benim göbek deliğim de dışarı doğru çıkmadı sizin çıktı mı acaba
Elfsenack mekselinaa sorun yapmayın bunu bende sizin gibiydim baya araştırıp baktım herkesin hamileliği farklı karın içi geniş olunca göbek hemen çıkmazmış 😁
mekselinaa Youngmotherr Sağlıklı olsunlar da 😂 arkadaşıma söyleyince Allah’tan ne istiyorsun küçük karin her zaman iyidir diyor bilemedim 😂🥰
Churcill mekselinaa insan hamileyken böyle hayal etmiyo biliyorum ben de öyleydim hemen böyle karnım çıkacak gibi düşünüyodum 7. aydan sonra falan anca belli oldu. Şimdi de taşımakta zorlanıyorum her yere ilk göbeğim değiyo 😂 yatakta dönemiyorum taharetlenirken zorlanıyorum bunları başından beri yaşasaydım baya zor olacakmış ama olsun sağlıkları iyi olsun da nasıl olursa olsun ☺️
Aysee1123 mekselinaa Ben 29+2 yim sizinkinin yarısı kadar nerdeyse benimki ☺️ Bana göre baya baya 30 haftalık gibi sizinki şuan merak etmeyin 😂 Endişe edicek bir durum yok