annesininaski_ 6+0 haftalık olduk bugün iki üç gündür midem bulanmaya başladı ama bugün çok kötü bulaniyor bundan sonrada böyle olacak galiba 😏 mide bulantısıyla nasıl baş ediyorsunuz 🌿
annesininaski_ Youngmotherr yaaa bende öyle olmasından çok korkuyorum midem çok kötü dayanilicak gibi değil 😏 ilk hamileliğim de 3.5 aya kadar sürmüştü bulantım 😬
ArsaminAnnesi Başa çıkamıyorum 14 haftaya kadar paşa paşa kusup kilo verdim sonrasinda topladim. 35 haftalığım 33 ten sonra yine geldi mide bulantilari ve kusmalar malesef yine cekiyorum🫠 dogurana kadar her cileyi cekicez mecbur
annesininaski_ Ozoooo Evet ilk hamileligimde 3. 5 aydan sonra bitmişti şükür. Umarım bunda daha erken biter .