Tugceakcicek Arkadaşlar aranızda Bagi neo bebek arabası kullanan yada alacak olan var mı ? Görünüş olarak ve kullanım açısından beğendiğim bir bebek arabası ama kararsız kaldım.
Meltemle Tugceakcicek evet bende bagi aldım aradığım özellikler olduğu için henüz kullanmaya başlamadım ama araştırarak aldık
mmzbk Tugceakcicek çok beğendiğim bir arabaydı fakat çok küçük kısa süreli kullanım için uygun. Arkadaşın 2 yaşındaki çocuğunu oturttuk sığmadı bile 😔 bende üzülerek almaktan vazgeçtim
OptOzen Bende çok beğenmiştim, almaya karar vermiştim sonra fikrim değişti başka aldım. Bi kaç yorum okumuştum oturma alanının çok büyük olmadığını ve çocuğun bi süre sonra başının tenteye vurduğunu söyleyenler olmuştu…