leila1 Seydaa123456 benim eşim girecek ama ben özellikle başımın ucunda beklemesini doğum tarafına geçmemesini söyledim aynı şekilde ebelere de geçmesin diye söyleyeceğim ama kordonunu kesecek onda anlaştık
Belginylmz Seydaa123456 bazı doktorlar YouTube den doktorları dinliyorum normal doğumda eşlerin girilmesi tawsiye edilmiyor erkeklerin piskokjisi ve cinselliği etkileyebiliyormus
funnymummy Seydaa123456 baştan sona tüm süreçte yanımdaydı eşim bence çok güzel bişey hem arada sinir stresini atacak birine de ihtiyaç var😅kordonu da eşim kesti gayet yolunda gitti herşey
gamzecgr Seydaa123456 ben de girmesini istiyorum o da girmek istiyor yani ikimizde bebeklerimizi ilk gördüğümüz anı beraber yaşamak istiyoruz Allah nasip ederse hem de destek açısından daha iyi gelir bana 🌸
mavideniz6 Ben doğru bulmuyorum canım bence eş doğumhane dışında eşini ve çocuğunu beklemeli, o şartları erkeklerin psikolojisi kaldırmayabilir bir de sonrasında cinsel ilişki problemleri yaşayabiliyorlar.Her şeye şahit olmasınlar canım 😂😂
Karbaby Valla ben o kadar acı çekip doğururken ay kocam benden, cinsellikten soğuyacak mı korkusu yaşayamam. Öyle bi adamla da evli değilim zaten. Allah nasip ederse girecek, kendi isteği zaten ve bence girmeli de ikimizin ortak heyecanı bu sonuçta.
bebikveben Seydaa123456 ya bence girmesine gerek yok. Yok cinsellikten soğur yok ben o kadar çektim o da görsün diye değil, bence erkeklerde o psikolojiyi kaldıracak fıtrat yok. Hem kapıda beklemesi hem de bebeği ilk kucağına alacak kişi olması zaten çok heyecanlı bir şey olacak onun için. Herkes olması gereken yerde beklesin😂
Mine9166 Seydaa123456 benim eşim normal doğum olursa girecek kendimi daha huzurlu ve güvende hissediyorum. Başımızın ucunda beklemesinin çokta esimizi etkileyeceğini dusunmuyorum. Sezeryan olursa doktor giremeyecegini söyledi. Sırf eşimde yanımda olsun diye özel tercih ettim.
Mrsfly Seydaa123456 anlaştığım hastanede doğumhanesi bir hastane odası şeklinde çatal felanda yok zaten, doktorun yanında durup tüm süreci ordan izlemese de arada gelsin başucumda dursun benle konuşsun sakınleştirsin destek olsun isterim. Nasıl 9 ayı beraber geçirdik beraber aştık onuda beraber aşarız, niye ben o an tek başıma kalayım ki.
Tuba04 Seydaa123456 eşim doktor istese normal doğumuma girebilirdi ama ben odadayken görsün istemedim affedersin ama çocuğu çıkarırken oran ne halde oluyor kakan çıkıyor gazın çıkıyor sezeryan istiyorum bunda bunda girebilir diye düşünüyorum normal doğumda sokupta neler çektiğimi görsün mantığı bana çok saçma geliyor