1nsnr Ben yeni gittim geçen hafta tuğba hanıma benim biraz riskli durumum vardı ama onla alakalı birşey çıkmadı Allah a şükür ama bebğim için arsa tespiti koyuldu yani kalbe giden damar farklı yerden geçiyor denildi bi hafta sonra ise kurul için çağrıldı yani kardiyoloji hocaları baktı doğruladı fakat bebek için bi problem yok ama yine ftal dna vasari yaptırın öneririz dediler eltimde oraya gitmişti onada damarlarla alakalı bi sıkıntı buldular ona da aynı şeyleri dediler biraz çok araştırıyorlar bu iyimi kötümğ bilmiyorum ama ben eltimden deneyimli olsugum iiçin çok üzerinde durmadım. allah a emanet diyelim