Birbahargunu Haftadan beri düzenli hissediyorum bebegimin hareketlerini ama hep kasıklarda hissediyorum sizin nasıl rahim yukarı çıkıyor diye biliyorum ama hep aşağıda oluyor hareket
Nrmrv Birbahargunu bende 22 hafta oldum daha ilk defa dün seyirme gibi hissettim bugün hiç bişey hissetmedim
Elcoo123- Birbahargunu 25 den selamlar hala aşağıda hissediyorum 😂 yeri geldiğinde çıkacak gibi hemde
Birbahargunu Serenayyyyyy teşekkür ederim ilk gebeliğim bilmiyorum baya aşağıda olunca endişe ettim neredeyse vajinaya baskı oluyor tekme atınca
Elfsenack Birbahargunu benimde ilk gebeğilim 18. Haftada bende o şekil hissediyordum hatta lavaboda ağrı çekiyordum baskısından Şuan 24 hafta öncekinden daha yukarıda hareket ediyor
Elfsenack Birbahargunu her hafta bir tık daha yukarı çıkıyor ama tamamen yukarıda hissetmemiz için biraz daha zaman gerek 😁