Arkadaşlar merhaba.Sol Kalçam da 2 haftadır geçmek bilmeyen bir sızı şeklinde yanma var.Doktora da gittim ama hiç bir çözüm bulmadılar.Yürürken ya da otururken bir sıkıntım yok ama yattığımda uyuşma şeklinde yanarak çoğalan bir sızı var.Bu şekilde bir şey yaşayan oldu mu olduysa lütfen yardımcı olabilir mi ne yaptıysam geçmedi 😕