Kızlar merhaba ben bir düşük ve bir dış gebelik geçirdim ve geçirdiğim dış gebelik çok yakın zamandaydı beta hcg temmuz ayının 19 sunda 0.59 olduğu öğrendim ve bunu öncesinde iki doz metetroksat almıştım ve en son dozu 13 haziradan aldım taburcu olduğum zaman doktor bey 2 adet dönemi korunmam gerektiğini ve 6 ay deneyeceğimi sonrasında olmaz ise sağ tüp zedelendiği için tüp bebek önermişti ama ben temmuz 12 de bir kanama gördüm ama adet mi değil mi anlamadım ve yumurtlama olmaz diye korunmadım ve şimdi hamile olduğumuzu öğrendik bu ilaç bu bebeğe zarar verir mi sizin fikriniz nedir acaba benim gibi olup sağlıklı bebeği doğan var mı