Öncelikle korkmayın bu ameliyatı ustlenebilecek işinin uzmanı Dr bulun gerisini ona bırakın ben Van’da yüzüncü yıl üniversitesinde onur Karaaslan tarafından ameliyat oldum ilk önce previa teşhisi konuldu 18. Haftada daha sonra detaylı ultrason da perkreata olduğumu öğrendim yani plasenta rahim duvarini aşmış mesaneye yapışmıştı doktorum gerçekten işinin uzmanı ilk gördüğünde rahimi kurtaranayacagini söyledi çünkü plesantayi çıkarttığı an kanama riskiyle karşı karşıya kalacaktım ikinci çocuğumu doğurdum çok şükür zaten başkada çocuk istemiyordum ama yinede insan bı garip oluyor 35+3 de planli bir şekilde ameliyata alındım o zamana kadar hayat zehir oldu bana sürekli araştırdım üzüldüm günlerce ağladım çünkü çok korkutucu ve zordu böyle bir durum içinde bir bombayla yaşıyor gibiydim böyle bir durumda olanların yapması gereken şey kesinlikle ilişki yasak eğer yaşarsanız kanama riski çok yüksek bir de ağır kaldirmadim günlük hayatıma devam ettim ameliyat günüme kadar genel anesteziyle doğuma girdim bir ünite kana ihtiyaç duymuşlar çocuğum erken doğduğu için beş gün kuvezde kaldı bugün taburcu oldum dikişlerim göbeğimin üzerimden üzerinden kasığımda kadar çok korktum ilk gördüğümde ama sonra alışıyor insan sonuçta yeniden doğmuş gibiyim eminim çok fazla korkan vardır ben gunlerce bu foruma baktım böyle bir ameliyat geçiren var mı diye kimse yazmamış bende deneyimimi paslastim sorularınız olursa konuşabiliriz