Meliketuncel Kızlar 12 haftalık gebeyim. Ve inanılmaz bir kabızlık problemim var. Neredeyse 12-15 günde bir lavaboya çıkıyorum. Ve bu sefer de anal fissür olacağjm diye korkuyorum. Ne olur buna bir çözüm yolu söyleyin.
ysmnn112 Meliketuncel canım bende senin gibiyim. Gebelikten önce de kabızdım. Doktor magnezi kalsine yazdı bana. Çok şükür iyi geldi o bana. Sende doktoruna Bi sor istersen
busesen Meliketuncel benim gebelik öncesinde de kabızlığım vardı gebelikle birlikte ve demir hapı ile iyice kötüleşti doktoruma bahsettim toz probiyotik tavsiye etti onu aldım ara ara çok sıkıntı yaşayınca kullanıyorum. Devamlı kullanıp bağırsakları da alıştırmamak gerekiyor.
Meliketuncel busesen randevum 19 unda. Bende kesinlikle söyleyeceğim doktora. Ama o zamana kadar yapabileceğim başka bir şey var mı acaba diye merak ettim.
lyraag Kuru kayısı bana iyi gelmişti. Şu an mevsiminde taze incir de fayda eder diye düşünüyorum. Kesin çözüm düzenli magnezyum kullanmak