Brmasal-123 Merhaba hanımlar 3 aylık hamileyim dün akşamdan beri ishal kusma var su içsem dahi kusuyorum halsizlik çok fazla ne yapsam geçer evde ya da direk acile gitsem yardımcı olurlar mı
SevvaallEr Bı acile git serum versınler su bile cıkartıyosan buaraa salgınmıs baya bende oyleydim serum yiyince geldım kendıme bırazcık 😖