Cerkes6019 kaç haftalıksınız birde dayanabildiğiniz kadar dayanın evet zor gerçekten o ağrıyı bilirim ağlıyordum artık çok kötüydü ama bakmayın benim dolgum boşluk vardı ondan yani zaten yapılmıştı ki ona rağmen çok zorlandım bu arada hala gidiyorum düşünğn nasıl ağrıysa 3. Gidişim olcak dolgum hala yapılmadı amacım sizi korkutmak asla değil sadece verdikleri ilaç normal zamanda yapılan uyuşukluğu vermiyo ve hissediyorsunuz aslında insan şöylede düşünüyo o ağrıyı sürekli çekiceğime tek seferde olsun bitsin