Aseleft ne güzel emse keşke biberona alistiysa memeyi zor tutar benim ilk çocuk da doğum yapınca sütüm yoktu mama verdim biberona alisti sonra süt geldi az da olsa emzirmeye uğraştım ama memeyi bir kez ağzına bile almadı sütümü de sağıp verdim ama zamanla kesildi hep mama içti şimdiki bebeğim de hem emiyor hem mama yiyor ama mamayı beslenme sondasiyla veriyorum biberon almasın diye