Mervemerii Merhaba hangi marka şampuan ve losyon önerirsiniz?Mustela almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım
Asiyefdnn Mervemerii ben mustela aldım yeni doğum yapan arkadaşlarım kullanıyor çok memnun kaldıkları için tercihim öyle oldu
EbruBoluKaya Siveno almayı düşünüyorum diğerlerini alacaktım aslında ama içerikleri değişmiş o yüzden önermeyen çok kişi oldu
ArsaminAnnesi Mervemerii ben chicco aldim losyon ve sampuanı. Pişik kremi de sudocrem aldim sadce pisij icin degil genel olrakta kullanıldığı icin tercih ettim