Zyazc61 Merhaba arkadaşlar, Belki bir çok hamile arkadaşların’da kafasını karıştıran bir konu. Şeker yükleme hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptıranlar varmi veya yaptırmayanlar?
Seymaakirmizi Ben yaptırmadım canım doktorum tavsiye etti mecburi değil dedi ben yaptırmadım aşı zamanıma da denk geldi kol ağırlaşıyo tetenozun 2.dozuydu bende kan vermek istemedim onun üzerine yaptırmadım :)
Zyazc61 Seymaakirmizi bende yaptırmadım. Yaptırmakta hep kararsız kaldım çünkü zararlı olduğunu da çok duydum. Hepten kafa karışıklığı yani.. doktorum yaptırmanı öneririm dedi ama son karar senin.
Bbbby Zyazc61 yuklenilen seker yedigin 2 dilim baklavayla es deger. Zararli olan bi durum yok. Gebelik sekerinin zararlarini okumani tavsiye ederim.