a_yse12 Yaa kızlar 7 yıldan sonra hamile kaldım çok şükür daha İlk bı ksc parca heveslendim biseyler aldım daha erken alma etme diyorlar yani geçte erkende olsa bu alinmick mi neden erken diyorlar 😶
LamiyaCetinkaya a_yse12 12. haftada artık birkaç tane 0-3 ay takım, önlük çorap vs almış olan ben 😂 Haftanız ileri, bir sorun yoksa öyle kafaya takmayın, gönlünüzce alın birşeyler, toplu alışveriş yapmak yerine parça parça almak daha uygun oluyor hem
Asdfgh_jkl a_yse12 19. Haftada cinsiyetimiz kesinleşti ondan beri alışveriş yapıyorum 23. Haftadayız neredeyse bitti 🙏🙏🩵🩵 Allah kullanmayı nasip etsin 🩵
bdenerigokce Hilal_blc ben hastane çıkışı aldım, alt açma organizer aldım, emzik aldı arkadaşım bir de kıyafet düzenleyici aldım 26. Haftaya girdim 😂😂😂😂 çok şey aldım gibi hissediyorum 😂
a_yse12 @ladyax belli cnm erkek 3 takım 6 adet çorap battaniye aldım şimdilik bu saate kadarda zor tuttum kendimi tabi gün geçtikçe herşey zamlanio
a_yse12 @LamiyaCetinkaya tabikide öyle parça parça bncede iyi ne bilim kötü anlamda mi dediler alma die anlama dim
Eyvahvaveyla 27.haftadayım her şeyimi aldım en basiti aldığım bebek arabasının üstüne 6 bin zam geldi , oto koltuğuna 1 hafta da 1500 zam geldi. Kıyafet dolabı 1 ay içinde 2 katı oldu. Kendim aldığım zıbın takımı kuzenim beğendiği için ona hediye almaya gittiğimde zamlı aldım şimdi daha da zamlı maalesef eski zamanlarda ki gibi değiliz ki bacım büyük eşyalardan başlayarak alıp tamamlamaya başla 💕 Ben 18.haftamda açılma yaşadım neler neler geldi başıma alma dediler ama şimdi ama ileri zamanda başımıza her an ne geleceği belli değil böyle de yaşanmaz istediğini al 💕❤️🥹
MerveTeyze Eyvahvaveyla a_yse12 al kuzum ben 3. Aydan itibaren almaya başladım cebimde kalan meblağa min 7000 ıslak mendil almışım 200 e bu günkü fiyatı 450 , bebek yatağı şu bu her şeyin fiyatı katlandı dahası zaman daraldıkça hem ağırlaşıyoruz hem indirim oldukça aldığımız şeyler son zamanda o günkü fiyattan alınınca daha fazlaya mal oluyor kıyafet işimi sona bırak kalan her şeyi bir an önce al bence
Nefised Herşeyi erkenden alın durmadan zam geliyor çünkü bugün markette 3 4 gün önce 55 lira olan peynir bile 77 lira olmuş bebek eşyalarını düşünemiyorum artık 🥺 zaten çok fazla alınacak olduğu için anca yetişiyor 🤷🏻♀️
SevvaallEr Yaa valla hiçte erken degıl herseye o kadar cok zam gelıyor ki her ay, ınsanı resmen alma erken dıyerek zamlardan etkılendırıyor kotu dusunme cok sükür bır sıkımtın yok ıse hersey yolunda cınsıyet bellı ıse al gec valla ben 24 haftalık hamıleyım ek gıdasındakı urunlere kadar aldım 😄 bıtek kıyafetlero yıkancak utulencel herseyı hazır hazırla al gıtsın bosver takma kımseyı
Aslan10 a_yse12 ben bitirdim bile kız ne erkeni istediğin de yap kimseyi takma durum beli ülkenin saniyede fiyat değişir oldu
Mervesnck a_yse12 herseye zam geliyor cinsiyeti ogrendigim gibi basladim almaya ona ragmen eksik bitmiyor hersey her ay pahalniuor kesin al canim🥰
a_yse12 @Aslan10 maşallah maşallah 🧿 @Mervesnck canım vallahi cinsiyetide geç öğrendik 😀 19 uncu haftada göstermedi erkeğinde utangaci olurmuş bn göstermiyor diyince herkes kız kesin dediler oda tersi çıktı
Mervesnck a_yse12 aman uyangacliklarini yesinler cok daha gec ogrenenlerde oluyor olsun 😍 indirimlerden guzel seyler bulursun insallah
Taskaya96 a_yse12 öncelikle hayırlı olsun canım sağlıkla doğsun inşallah.. alışveriş için asla erken değil geç bile 11 haftalıkta veracity test ile cinsiyetini öğrenir öğrenmez başladım alışveriş yapmaya aylık olarak toplu almaya çalışıyordum 35 haftalık olduk halen bitti sayılmaz bide herşey günden güne pahalı oluyor o yüzden başka bence bir an önce 😇