50 gün önce kimyasal gebelik geçirdim düşükten sonra adet oldum aradan 15 gün geçti günümde yine adet oldum ama leke leke sonra doktorum dupahaston verdi 6 günden sonra kanamam yoğunlaştı bıraktım ve 25 gündür adetim devam ediyor yaklaşık bi haftadır lekenme oluyo ama kasık ağrısıda buna eşlik ediyor korkmam gereken bi durum var mı