Efemomlife13 Kızlar hazirliklar nasıl gidiyor hastene çantası felan ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz ben daha hazırlık yapmadım ilk ogulmdan hersey var pijama olarak uzun kollumu tercih etecez malum ekimde sonu havalar serin olur
Merve1531 Benimde Efemomlife13 Benimde Ekim sonu Kasım 2 son gösteriyor yaz da olsa kış da olsa yenidoğan olduğu için uzun kol olmalı bence ben zibini 2 tane uzun kol 2 tane kısa kol tercih ettim bir adet yelek koyucam 2 adet kışlık baddaniye penye baddaniye vs kıyafetleri zaten uzun kol oluyor biliyorsunuz 🥰
ladyax Efemomlife13 28 haftalığım ben bütün kıyafetleri yıkayıp ütüleyip poşetledik hastaneye götüreceklerimizi ayrı ayrı poşetleyip koyduk bu hafta içi pijamaları alıp hazır edeceğim 2 3 haftaya da çantayı hazır ederim diye düşünüyorum
Seldanur97 Efemomlife13 ben sadece kıyafet bi kaç battaniye falan aldım beşik bebek arabası aldım gerisi duruyor geç mi kalıyorum acaba
Mervemerii Benim hazırlıklarım bitti sayılır ama hastane çantasını hazırlayamadım çünkü kendi evimde değilim.Eve geçince çantayı hazırlayacağım.Şampuan,losyon ve pişik kremini de alırsam her şey bitiyor🥲
ZeynePerolLl Mervemerii benimde aynı şekilde bide yenidoganda kıyafetleri elde mi makinada mi yıkamayı düşünüyorsunuz merak ediyorum
Efemomlife13 Seldanur97 yavaştan artık başlaya bilirsiniz son hazirliklere 30 haftadan sonrası daha çok ağırlaşıyor insan şimdiden başladı benim oturduğum yerden kalkamıyorum
Seldanur97 Efemomlife13 bende çok çabuk yoruluyorum basit işler bile zor gelmeye başladı ay sonunda memlekete gidicez 2 haftada orda kalıcaz gitmeden halletmek istiyorum ama tekrar tozlanır diye sonraya bırakmıştım