Merhabalar çok geçmiş olsun.. Hiç korkma Dr nün verdiği kortizonlu ilaçları kullan bence, bol sakız cigne, sıcak havlu uygula ve asla rüzgara maruz bırakma o tarafını.. ben de 36 haftalık hamileyken geçirmiştim aynen bunları uyguladım ve geçti Allah’a şükürler olsun.. senin de gecicek korkma .