ozmcn Kızlar selam herkese 6+1 hamileyken doktora gittim her şeyin normal ilerlediğini gebelik kesemin oluştuğunu söyledi ama bebek gözükmedi. Doktor gözükmemesi normal dedi ama içime kurt düştü çünkü kimisi 6 haftalıkken görmüş. Bu arada vajinal ultrason istemediğim için karından bakıldı ve dediğim gibi gözükmedi sizin de böyle oldu mu hiç?
Ervaa35 ozmcn bende tam 6+1 ken kalp atışını duydum ama karnımdan zor gördü keşke alttan baktırsaydın
Tugbazdmr ozmcn bende karından ultrason ile 6. Haftada keseyi 7. Haftada bebeği görmüştük, 8. Haftada da kalp atışını duymuştuk. Geç döllenme gibi bir durum da yok 🙏🏽 endişe etmeyin ❤️
Sevgigulsen ozmcn ilk gebeliğim 6da kese 7 de kalp atışı görüldü.. smdi yine hamileyim 4 haftada alttan kese görüldü . 5+4 olunca karından kalp atışı görüldü.. her hamilelik farklı canım kesinlikle canını sıkma, rabbim saglikla kucagnza almayı nasip etsin .. ilk hamileliğimde kızım oldu bakalım bu ne olacak :)
rabiaozcans ozmcn merhaba 5+3te keseyi gördük, 7+3’te bebeği gördük biz. bende karından ultrasonla muayene oldum😊🙏 endişelenme. 7+3’ten önce bende gittim görememişti doktor, bir de çok idrara sıkışmamıştım o yüzden galiba. şuan 21. haftadayız🙏
Yeliz34 ozmcn vajinal baktırsaydınız 7 haftalık gözükmedi benimde vajinal baktırdım kalp atışını bile dinledim
Nzlcncncn ozmcn ay dur sakın panik yapma. Ben 6+2 de gittim kese boştu o kadar ağladım ki anlatamam. 10 gün sonra gel dedi ve ben önceki gün akşam kürtaja hazırlık yaptım. Doktor daha bakmadan ağlamaya başladım yine boş kese diye sonra pıt pıt bebeğin kalp atışı vardı ben duymadım küçük diye doktor dinletmedi bende hiç duymak istemedim yeter ki zarar gelmesin sağlıklı olsun. Yani anlatmak istediğim ağlamalarım yanıma kaldı bebeğe zarar verdim sadece ağlayarak yapma lütfen çok erken bi tarih görmemek o kadar normal ki sakın kendini üzme 🌸
Gul1616 ozmcn ben de 6+3 te gitmiştim bebek yoktu boş dediler hatta 2 doktorda . Sonra 8+4 te gözüktü kalbide duyduk 1 hafta geç döllenmiş . Kese gelişiyorsa bebekte oluşur Allah’ın izniyle 6 haftada kesem 21 mm’di ona rağmen gözükmemişti sıkma canını
Nzlcncncn Gul1616 ay amin ya inşallah öyle korkuyorum ki hala anne olmak böyle bişey heralde 🥹 kaç haftalık şuan 🌸
Gul1616 Nzlcncncn inan ben de öyle korkuyorum ki şimdi çok şükür bebeği kalbini duydum bi sonraki kontrolde yine görebilecek miyim diye bi tedirginlik var nasıl geçecek bu aylar bilmiyorum 😅 sata göre 10 haftalık ama doktor 1 hafta geç döllendi dedi 9 haftalık diye hesap ediyorum bakalım sizin ki kaç hafta oldu
Bekaske ozmcn ben 6+2 de gittim kese oluşmuş bebek yoktu yolk sac bile yoktu 8 haftada gittim gördük kalp atisini falan da duymustuk
ND2361 ozmcn merak etme Allah’ın izniyle sende duyarsın ben 6+4 gittim kese var bebek yok denildi 8 haftalıkken kalp atışlarını gördük