Merhaba arkadaşlar, 7. Haftamdayım gebelikten önce dişimi yaptıracaktım ancak gebelik olunca kaldı. Dişim daha önce kanal tedavisi oldu dolgusu düştü. Bugünde sadece kökü et altında kaldı, düştü dişim😳 kökü görünüyor ve acıyor bayada kanadı. Bu haftalarda dişinde problem yaşayan var mı nasıl bir süreç gerek haftaya doktor kontrolümde doktoruma danışacağım ancak son gittiğimde 3. Aydan sonra demişti. Çürük dişin bebeğe zararı olur mu?