ilkgozagrim__ Bebeği ilk öğrendiğinizde betanız hac çıkmıştı ben cuma günü gebe oldugumu öğrendim beta 438 çıktı Doktor normal dedi salı günü gebe polikliniğine git 1000 olduysa keseyi görebilirsin dedi sizde durumlar neler ne zaman öğrendiniz ve kaçla öğrendiniz
Gunes17 ilkgozagrim__ ilk gebeligimde 521 çıkmıştı ikinci gebeligimde hiç beta bakilmadi idrar testi yaptığım gün doktora gittim kese göründü kan almadı hiç
ilkgozagrim__ 27r1907 aaa sizinki daha azmış çağırdı mı sizi tekrar gebe polikliniğine git dediler mi biz gidicez salı günü görürüz inşallah keseyi 1000 olduysa görürmüşüz
ilkgozagrim__ Seyhan494 normal canım görmesi 1000 olursa ve üzeri olursa görünür dedi doktor gittiğimde
27r1907 ilkgozagrim__ benim tüp bebek 33 den 57 ye cikmisti ertesi gün salı günü tekrar kan vereceğim
B_eyaz ilkgozagrim__ 2 güne bir kan verdim baya yükseliş gördük. Önemli olan zaten 2 güne bir 2 kat artmasıymış. 59. 135. 315. 60000 böyle böyle yükseldi bir daha vermedim kan zateb
naz_ozz ilkgozagrim__ evet canım 2 gün sonra doktora gittiğimde 5+3 haftalık gebeydim keseyi görmüştük🤭🤭