Kirmizigul
Merhaba arkadaşlar..
Kizima kavuşmaya 2 ay kaldı..
İnsaallah sağ salim kucağıma almam nasip olur..
Ama isimde kararsızlık yaşıyorum,,
Kizima Meyra ismini vermek istiyorum ama farkli farkli analizler yaziyor. Bir sitede kökeni ibranice yaziyor,baska birinde kökeni bilinmiyor yaziyor.anlami parildayan ışık diye yaziyor.. siz ne diyosunuz? Bilginiz varsa paylaşırsaniz sevinirim..