Evet kızlar benim hikaye çok uzun değil aslında. Cuma günü artık gelsin diyerek yürüyüş yaptım akşam arkadaşımın annesinin evine gittim. Benim vurucu bir darbe vardı ilk hamileliğimde 😀 alaturka tuvalete oturmak öyle de yaptım orda. Bişey olmadı sadece kasik ağrısı vardı her zamanki gibi 😒gelelim gece saat 2 ye😏 uyurken bir sıcaklık hissettim bişey akıyordu bir kalktım su gibi bişey akıyor koku fkn yok baya akıyor ama eşimi uyandirdim suyum geliyor diyorum o noluyor diyo 😂 sonra ben yatamadım kalktım ev topladım ikinsaat geçti kızımı uyandırdım taksi çağırıp hastaneye gittim 4 buçuk beş gibi muayene oldum acilde 5 cm acilma var dedi ben şaşırdım ağrım yoktu pek doğumhaneye çıktım 6 cm dedi orda doğum koçu vardı üç kız plateste hareket yaptırdılar yürüyüş fln sancılar duzensizdi son anda suni taktılar bir baktım hazırlanıyor herkes yatağı çatala çevirdiler ikinirken ömrümden ömür gitti yalan değil ama kısa sürdü bir baktım gelmiş . Güçlü ikin dedikçe var gücümle ikindim tık doğdu güneşim ❤️❤️bu arada Sakarya eğitim araştırma hastanesi de doğum yaptım özelden farksızdı 🤩