Merhabalar; 8 haftalık gebeyim. Gebeliğimi bilmeden maalesef trio diye 3 lü antibiyotik kullandım. Doktor c grubu antibiyotik dedi. Bebeğe zarar verme olasılığı var. 10.haftada fetal dna testi yaptıracağım. Başına böyle bir olay gelen varmı ? Endişeden uykularım kaçıyor