G12s_18
Ben bugün acile bebeğin hareketsizliginden dolayı kontrole gittim 2 saat bekledim uzanarak bebeğin hareketlerini saymamı istedi doktor 40 dakikası nstde geçti onun öncesi ultrasona girdim bi sorun olmadığını söyledi lavaboya girdim çıktım doktorun yanına gittim bebek şu kadar hareket etti falan söyledim sonradan iç camasirimin ıslandığı vs söyledim doktor cok ilgisizdi muayene yaptığımız için gelmiştir polikinlikte gözükmen gerekiyor ben müdahale edemem dedi ama beni alttan muayene etmediler sadece ultrason nst iyi dedi yolladı kendi doktor kontrolüm çarşamba günü doktorum pazartesi Salı yok ne yapıcam bilmiyorum