438 çıktı BETA HCG adetime 3 gün kala öğrendim bebeği yani cuma günü bana salı günü gebe polikliniğine git dedi doktor beta 1000 ve üzeri olursa keseyi görebilirsiniz dedi sizin ilk beta kaçtı kızlar normal mi sizcede doktor küçük olduğu için normal değerin dedi