Kizimda oyle olmuştu ama doktor hic ilac fln vermedi 3 kez kan verdik 3üde yuksekti sonra kizim zature olmuştu o ara hastneye yatmisti bu sefer kani topuktan degil elin ustindeki damardan almalarini istemişti saglik bakanligi bizde o sekilde verdik cok sukur düşmüştü değerleri