Aygn Kızlar ya benm bu bitmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonuma ne yapcam hep +2 lökosit çıkıyor doktor fazla yüksek değil birşey olmaz demişti akintim var demiştim ona da fitil verdi 1 hafta geçti yine başladı sarı akinti tehlikeli mı kızlar ya içimi ferahlatiin bir 🤗
aysql05 Aygn benimde öyleydi canım ilaç fitil derken iki ay sürdü ama ben sirke ile silmekte buldum faydayı her lavabo sonrası pamukla sirke ile silip çıktım bi dene istersen
Slnmlh Aygn dikkat et. Bende de vardı 11.haftadan beri neler yaptık geçmedi.5gün önce doğum yaptım bebeğime de geçmiş kuvez de şuan.
Htccprz Aygn Ya benim de kasiklarimda tuhaf bi ağrı var eşimle ilşki sonrası oldu aslında 3 hafta birlikte olmamıştık ara verdik diye mi neden bilmiyorum bacaklarım bile sızlıyor enfeksiyon mu acaba 🙄
Msalbyrk Aygn yanma kaşıntı hcbse yok bi akntm vardi snra karnimin icinde batma oldu böyle acıyodu degsik bse gttk iste acile Suyla geccek kdr az degl dediler Ilac kullanyorm bakalm gunde 3 defa 😑😥
Aygn Msalbyrk benimde aynı yanma ağrı hiç yok akşamdan beri bir batma başladı akintim biraz artti sarı mı akıntın canm peki
Aygn Slnmlh senn kaçtı canm değerin peki dikkat ediyrm ya temizlik konusu zatn o konuda çok titizim şu da çok iciyrm
Msalbyrk Mustafatma92 27 haftalgm . Azosilin tablet kullanyorm. Karnmn içi acıyo aynen😥 sen ne kullanyon
Aygn Msalbyrk yok akintim çok demiştim sadece fitil verdi başka vermedi çok yüksek değil bir zararı olmaz dedi
Mustafatma92 Ben zimaks 400 mg kullanıyorum cnm 16 haftalıgı m karnımın içi acıyo yatakta dönerken bile