Merhaba kızlar çok çekinerek yazıyorum lütfen kusura bakmayın afedersiniz idrarımı yaparken ufak bi et parçası düştü aramızda daha önceden başına gelen var mı 30 +3 haftalık gebeyim doktora gittim ulturasona girdim ve idrar testi
İstedi çok şükür bi problem yok dedi ama yine de yazmak istedim . Teşekkür ederim