Hanımlar merhaba, ben 27 haftalık hamileyim sürekli olarak bebeğimin hareketlerini hissediyordum gece gündüz ama bir kaç gündür o kadar az oynuyor ki yemek yediğimde bile öyle çok oynamıyor karnımda sadece yer değiştirdiğini hissediyorum birde arada öyle tekmesini. Benim dönemimde başına böyle birşey gelen varmı? Çok endişeleniyorum :( birde eşimi işten çıkarttılar ona çok üzüldüm iki gün önce sitrestten de mi olabilir anlamadım ki