ozisim Canım korkma hiç bende 1. Gebeliğimde yaşadım süt bezelerimiz yukarıya çıkıyor ordan senin koltuk altınada girmişti dahiliyeye gitmiştim ben doktor budur dedi çok kötü olursa yani koltuk altını kapatamıcak hale gelirsen operasyongerekebilir demişti 2. Gebeliğimdeyim şuan çok hafif yaşıyorum şuan az acı vE şişlik az ama ilkinde daha fazlaydı