karanmom çok iyiydi açılmam doğumum çok hızlı ilerledi zaten benim doğum anında acı asla hissetmedim ama çıkışını vs hissettim harika bir duyguydu. Açıkcası travma yaşamak istemedim o yüzden istedim zaten çok korkuyordum doğumdan epidural normal doğum verdiğim en iyi karardı. Bazen yanlış bilgi verenler olabiliyor o yüzden belirtmek istiyorum sütüm hemen geldi. adı gibi prensesler gibi bir doğum oldu