Benimde tamda şuan adet günümde kahve leke gördüm bugün her hangi bir leke yok daha önce iki kez kimyasal gebelik geçirdim ama bu kadar düzenli adet üzerine böyle bi şey beni şüphelendiriyor inşallah güzel haberler alırız :) yarın kan vermeyi düşünüyorum dört haftalık varsa da kese görünür mü de merak ediyorum gitsem mi doktora hemen