Sezenoner Arkadaslar 11+3 haftadayim hala midem bulaniyor dayanmaya calisiyorum ama kusuyorum. Prilami bugun icmeyeyim dedim pisman oldum.. Sizin nasil ne zaman gececek bu durum ..
Bebegim3444 Sezenoner bende 11. Hafta içindeyim ama gittikçe daha kötü oluyor. Eskiden mide bulantısı arada kusma vardı bu uc gündür gunde uc kere kusuyorum. Prilam da kullanıyorum ama artık oda ise yaramıyor. Fenalardayim.
MiniMimi42 Sezenoner 11+2 benimde. Bende gece iki atıyordum 1 e düşürdüm. İlaçsız ayakta duramıyorum resmen
meeloos-01 Sezenoner İçmemek mümkün değil ki. 17+2 olmamıza rağmen sabah ilk işim prilam içmek oluyor 3-4 önce ilacım bitmişti almayayım dedim 1 günde 4 kere kustum ertesi gün eczane yoluna düştüm
Sezenoner Bebegim3444 kustukca halim olmuyor. Surekli halim yok. Kusmamak icin direniyorum ama olmuyor fos diye kusuyorum
Bebegim3444 Sezenoner aynen oyle yanı yemek yedikten snra bir saat ayakta dolanıyorum barı bebekler alsınlar vitamini de sonra kusiyim diye. İnsallah geçer canım valla hamileliğimin tadını çıkaramıyorum.
Sezenoner Bebegim3444 bende oyleyim bosuna yemek yiyormusum gibi geliyor ins. Bebek cok etkilenmiyordur
Bebegim3444 Sezenoner yok yok boşuna degil. Yarım saat bir saat tutabildigin kadar tut bebek vitamini alıyor. Ben onun icin ewde yürüyorum hep oturdukça daha kotu oluyor.
Sezenoner MiniMimi42 bende prilam sabah aksam iciyorum iyi geliyor.. bu gidisle birakamayacagiz galiba.. doktorum 12. Haftada kendini dene dedi ama denemeye gelmiyor
MiniMimi42 Sezenoner 3. ay bitene kadar devam benim. Sigara kokusuna tahammül edemediğim için ilaca maruz kalıyorum
Bulbulyuvasi Limon kabuğu yiyin belki faydası olur. Prilam kullanmayı bırakmıştım ben gebelikte. Sersemletiyordu beni ne uyuyabiliyorum ne uyanabiliyordum
Deryalina- Benim 13 hafta hala devam ediyor kahvaltıya oturmadan yarım saat önce prilam ile güne başlıyorum akşam yemeği öncesi de içiyorum cok zor
Sezenoner Bazen birde kalp carpintisi oluyor sanki daraliyormus gibi sizde de oluyor mu, birde ani ayaga kalkarsam kasiklarimdan hafif sanci
Reyreyli Ay 14+3 oldum bugün ben de prilam içmeyeyim dedim az önce üçüncü kez kustum. Rezalet bir his annelik gerçekten çok zor. Umarım en kısa zamanda toparlarız.
Vilvilvil Reyreyli Sizinle aynıyız hemen hemen bende 14+4 ve aynı durumdayım hayattan soğudum sürekli hasta gibiyim 2 aydır ne yesem ne içsem kusuyorum en kötüsü su içemiyorum şu sıcak günlerde 😢
Sezenoner Simdi izindeyim ise nasil gidecegim onu dusunuyorum. Kusunca da halsizlikten insan hic birsey yapamiyor.
meeloos-01 Sezenoner Evet 280 TL bir paketi sağlık ocağında doktoruma 2 paket yazmasını istedim 83 TL ye 2 paketini aldım. Bana da gece 2 tane dedi ama ben sabahları 1 taneyle idare edebiliyorum ve sürekli yazılan bir ilaç değil aylık hakkın dolunca reçete ile alamiyorsun. Sende sağlık ocağında yazdır doktoruna fazla yazar büyük ihtimalle
Sezenoner meeloos-01 evet bir kere devlet odedi sonrasinda karsilamiyor dedi cebimizden verdik bende anlamamistim iyi oldu soylediginiz tesekkurler:))