Kizlar persembe gunu sezaryenim var gecen hafta doktora gittigimde sordu hareketleri nasil diye bende yavaladigini eskisi gibi tekme atmadigini soyledim ama sanki bu 2 3 gundur cok nadir bakarsam gordugum cok hissetmedigim hareketleri var herkes doguma yakin daha cok hareket eder canini yakar filan diyodu ama benim bebis dürtmesem konusmasam hic orali bile degil bi kac kere hareket edip geri uykuya geciyo sizde de boyle mi olmuştu