Goncayilmazz inşallah Rabbim en kısa zamanda nasip eder hayırlısıyla 🤲 ben 10 sene uğraştım 3 aşılama 4 tüp bebek şükür sonuncuda oldu. İlk 3 denemede dediğim gibi 5aa ikişer embriyo verildi en iyi kaliteydi ama hep olumsuz oldu merkez ve doktor değiştirdim şükür nasip oldu 🤲