Kızlar ben 14haftalık gebeyim bundan önceki düşük ile sonuçlandı 8haftalıkkken.bunda ilaç kullandım en sonki kontrolde riskim yoktu ama bu iki gündür kasık ve sırtım ağrıyor bu haftalarda düşük olur mu acaba birde normal şartlarda hesaplıyorm bugün regl günüm acaba ondan mı ağrım var