Gultenaslan_27 Kızlar az önce acilden geldim 19+3 günlük hamileyim sancılarım vardı ve doktor bebeğin kanala girmeye çalıştığını söyledi başına daha önce böyle bi durum gelen varmı çok korkuyorum
Senbenimmucizem Gultenaslan_27 geçmiş olsun bol bol uzanın bence çok dolaşmayın daha çok küçük rabbim zamannda kucağınza almayı nasip etsin inşallah
Mutluanne66 Gultenaslan_27 demeki orayı keşfetmiş küçük yaramaz beklemek istemiyor başına geleceklerden habersiz
KuzeyinAnnesi10 Gultenaslan_27 geçmiş olsun canım şimdi nasılsın. Nasıl bi ağrın vardı bu sıralar bende de sancı var da
Merveinciadem Gultenaslan_27 korkutmak istemem ama yakın bir arkadaşımda var bu rahatsızlık ve bebek 20-24 haftalarda kanala iniyor
Gultenaslan_27 KuzeyinAnnesi10 iyiyim cnm çok şükür bol bol dinleniyorum inslh saatinde gelir bebislerimiz ağrılar çoksa hafife alma canım vorun doktora