Tabem bende kanama olmamıştı kahverengisi az leke oldu oyüzden gitmiştim ozaman söyledi aynı zamanda progestan hap başlattı . Korkmayın brşey olmaz ama yine de başka doktora da gitmek isterseniz gidin mutlaka aksatmayın . Ben maalesef kalp durması sonucu kaybettim 8.hafta da