Benimde tüp bebek kızlar 18. Haftada Plesenta previa teşhisi konuldu 20. Haftada gittim yine aynı çok korkuyorum her an bi kanama olcak diye psikolojisi çok kötü bir saniye bile aklında çıkmıyo zaten 4 yılda olmadı çocuk bide böyle olması psikolojikmen çok etkiledi