Bende gebeliğimin ilk zamanlarında karabasan gibi şeyler gördüm bağırıyordum ama sesim çıkmıyordu çok korkutucuydu. Sonra farkettim ki ben okumadan uyuyorum. Uyumadan önce fatiha 3 ihlas felak nas ve ayet-el kursi okuyup artık öyle yatıyorum çok şükür o günden sonra artık hiç bir şey görmedim. 😇hatta bazen unutuyorum eşim hatırlatıyor okudun mu diye🤗😚