Merhaba kızlar ben 27. Haftama bugün itibari ile giriş yapmış bulunmaktayım. Bu sürece kadar herşey çok yolundaydı çok şükür hiç bir sorun yaşamadım bebeğimde gayet sağlıklı geçen hafta gittiğimde doktora 968gr dedi boyu sabah erken gittiğim için ölçemedi 😂 Sizlerde durum nedir doğumlarınız ne zaman şeker yüklemesi yaptırdınız mı ?
Bu arada ben hamileliğim boyu sigara içmeye devam ettim ve ediyorum ne yapsam bırakamadım sizlerde bunu yaşayan var mı?