elmas8 ben babyjörn muadili merfbaby aldım babyjörnler gereksiz pahalı geldi bana ya mamma marka ya da merfbaby alınmalı zaten o kategoride bütçene hangisi uyarsa onu tavsiye ederim kendi kendilerini salladıkları için gaza vs çok iyi geliyo ve anakucağına benzediği için çoğubebek seviyo genelde