Monaaa Erciyes Kartal da Ahmet Emin Mutlu mükemmel bı doktor önceden hümadaydi smdi kartal da bkiyor Memorial da tüp bebek ypiyo bnm ikinci hamileliğim yine Ahmet beye devam ilk kızım tüp bebekti normal doğum yaptım buda erkek smdi Allah’ın izniyle ins buda normal olur dokturum her zaman normali destekliyor bı sıkıntı olmdikca sezeryan ikinci planda